Trifork startede i Aarhus i 1996 og har et stærkt fokus på bæredygtighed og en stor kærlighed til sejlsporten, og går således helhjertet ind i det nye partnerskab med The Ocean Race Aarhus.

Virksomhedens administrerende direktør og grundlægger, Jørn Larsen, er stolt af at indgå i et partnerskab som Stopover Presenting Partner og derved støtte op omkring en stor og vigtig begivenhed som The Ocean Race:

”Lige siden 1996 har Trifork haft som mission at forsøge at forbedre verden. Derfor har vi altid været en virksomhed, som har støttet sejlsporten og unge sejlere. Det er utroligt vigtigt for Trifork at sætte fokus på havmiljøet og sørge for, at vi får et renere hav. For det er havene, der forbinder verden, og med The Ocean Race kan vi trække en tråd mellem kontinenterne og de tre milliarder mennesker, som til daglig lever af havene. Vi har valgt at involvere os som sponsor for at tale havmiljøets sag og fokusere på det enorme problem, som affald i verdenshavene er. Det er et problem, som kræver, at vi reagerer nu. Partnerskabet giver samtidig Trifork en enestående mulighed for at opnå national og international synlighed,” siger Jørn Larsen.



Om Trifork (www.trifork.com)
Trifork er en international NextGen IT-virksomhed, der udvikler innovative software løsninger i tæt samarbejde med kunderne. Selskabet har godt 800 ansatte fordelt på 11 kontorer i Europa og USA, som arbejder inden for seks forretningsområder: Digital Health, FinTech, Smart Buildings, Cloud Operations, Cyber Protection og Smart Enterprise. Triforks forskning og udvikling foregår i Trifork Labs, hvor Trifork løbende medinvesterer og udvikler teknologi start-ups. Trifork står bag brandet GOTO, som driver et globalt tech community med over 200.000 følgere og mere end 20 millioner views.